"Kaivopuiston kaunis Casanova"

"Kaivopuiston kaunis Casanova"
"Kaivopuiston kaunis Casanova"

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

kaksinopeuksinen Moser trimmikone

ostin tuossa hetki sitten uuden trimmauskoneen. Pitkällisen pähkäämisen jälkeen päädyin Moserin kaksinopeuksiseen kneeseen. Taistelu käytiin siis Moserin ja Andiksen koneiden välillä. Andiksen kaksinopuksisesta koneesta olen tykännyt, koska se on aluksi niin hiljainen. Minun käytölläni kone vain alkaa pitämään yhtä kovaa ääntä kuin Moserkin melko nopeasti. Moser taas on kovaäänisempi, mutta kevyempi. Se ratkaisikin ostopäätöksen. Osterin konetta käytin joskus muinoin, mutta se on minusta kuin vanha dinosaurus näihin muihin verrattuna. Vaikka joudun ostamaan uuden trimmauskoneen melkein joka vuosi, niin olen ollut tyytyväinen Moserin, sekä Andiksen hintalaatusuhteeseen. Ns. normaali kotikäytössä koneet kestävät varmasti hyvin vuodesta toiseen. Minä olen myös patalaiska huoltamaan koneita, joten en voi syyttää koneiden kestosta muuta kuin itseäni. Silti vuoden kovan käytön jälkeen koneet joko alkavat kuumentua kovasti käytössä tai ne ikään kuin hyytyvät. Ne eivät jaksa ajaa paksua turkkia yhtä nopeasti kuin uutena. Koneet myös rupeavat pitämään kovempaa ääntä vanhetessaan. Muuten molemmat koneet ovat toimineet mallikkaasti ja palvelleet tehtävässään hyvin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti