"Kaivopuiston kaunis Casanova"

"Kaivopuiston kaunis Casanova"
"Kaivopuiston kaunis Casanova"

lauantai 17. marraskuuta 2012

keritsemistä

Olo on kovin huojentunut. Sain kaikki meidän lampaat kerittyä, viimein. Olen varmasti ollut melkoinen näky, kun olen linkaten ottanut aina lammas lampaalta uutta uhria kiinni. Onneksi Viiru on ollut apuna ja pitänyt lampaat läjässä, josta minun on ollut helppo valita seuraava uusi kohde:). Samalla on tullut harjoiteltua Viirun kanssa uusia juttuja. Nyt se siis osaa tämän parturointisession jälkeen ajaa lampaat pois, pitää ne poissa, sekä tulla "taakse" eli auttaa liikuttamaan vähän vähemmällä yhteistyöominaisuudella varustettua lammasta. Se on ollut korvaamaton apu, ilman sitä tämäkin homma olisi ollut paljon vaikeampaa. Omakin "lammassilmä" sai harjaannusta, mikä ei koskaan ole huono asia. Ja vaikka vanha sanonta onkin, että työ tekijäänsä opettaa, niin täytyy nyt myöntää, ettei minun keritsemisjälki ole aivan primaa. Näillä taidoilla tuskin pääsisin minnekkään suurlampolaan  keritsemistöihin:). Lisää harjoitusta siis, ja keväällä uusiksi. Suutari pysyköön lestissään, eli minun kohdallani se tarkoittaa, katse kohti puudeleita. Nyt, kun kaikki meidän lampaat ovat saaneet uuden frisyyrin, niin voinkin seuraavaksi keskittyä omien puudeleitten laittamiseen. Julius taitaakin saada seuraavaksi kylvyn ja siistimisen.

Viiru auttamassa

Tästä se lähtee...

Pientä viimeistelyä. Heh, huomaa ergonominen työasento:)

Maukka Perusjätkä seuraa työn etenemistä

Yhden tyttösen villat

Valkoista villaa, Julius taustalla seurailee työnlaatua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti