"Kaivopuiston kaunis Casanova"

"Kaivopuiston kaunis Casanova"
"Kaivopuiston kaunis Casanova"

tiistai 14. tammikuuta 2014

Juliuksen uusi frisyyri

Olen pitkään jahkaillut leikkaisinko Juliuksen pikkuisen pienempään turkkiin, vaiko enkö. Siis elämän ja kuoleman arvoinen pähkäiltävä:). Jotenkin kummasti vain aina, kun olen Juliuksen laittanut, niin lopputuloksena on ollut täyskokoinen leijonaleikkaus. Ihan kuin saksissani olisi joku stoppari paikoillaan ja pituus on pysynyt vakiona, vaikka kuinka olen olevinaan päättäny, että tänään on se päivä kun Julius saa pienemmän frisyyrin. No, viime kerralla, kuin vahingoista viisastuneen, nappasin vanhat kunnon fiskarsit käteeen ja jo ennen pesua ja leikkasin ainakin 30 cm päätukasta pois ja samoin kävi korvakarvojen. Kääk, mitä meninkään tekemään... Olin melkein vihainen itselleni, eihän tuollaista nyt saa tehdä, eihän?! Pelonsekaisissa tunnelmissa pesin ja kuivasin kaverin. En ymmärrä, mikä tässä nyt niin oli minulle vaikeaa. Useita kertoja viikossa, kun tulee muiden puudeleita otettua jos jonkinlaiseen mittaan. Kun korvat ja päätukka oli napsaistu, niin ei siinä sitten auttanut kuin ryhtyä rouhimaan koiraa pieneksi. Tälläinen siitä sitten tuli...kuva tosin otettu seuraavana päivänä trimmauksesta







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti