"Kaivopuiston kaunis Casanova"

"Kaivopuiston kaunis Casanova"
"Kaivopuiston kaunis Casanova"

maanantai 21. lokakuuta 2013

Precision Instruments Pet Series

Olen pitkään halunnut ostaa uudet villakoirasakset. Tällä hetkellä minulla on ollut käytössä Roseline merkkisiä kultaisa saksia. Valitettavasti kaksi viimeisintä kertaa, kun olen kyseiset sakset ostanut, niin ne eivät todellakaan ole olleet aikaisempaan laatuun verrattuna mistään kotoisin. Tuntui, kuin sakset olisivat jo valmiiksi tylsät tai tippuneet lattialle. Otinkin myyjään yhteyttä asiasta, mutta hänen mukaansa saksia ei vaivannut mikään. Jotenka päädyin etsimään muilta merkeiltä saksia, joiden hinta/laatusuhde kohtaisivat niinkuin Roseline ennen vanhaan. No tämähän on vain minun kokemus kyseisistä saksista, eikä tietenkään saisi yleistää, mutta kahdet huonolaatuiset sakset eivät hevillä unohdu. Hypistelinkin eri näyttelyissä jos jonkinmoisia saksia, mutta jotenkin en vain löytänyt sopivia käteeni. Nyt voisinkin lainata tyttäreni useasti käyttämää sanontaa, että kävipä tuuri että Helsingin Viipurinkadun trimmaamoon tupsahti herra Teräx Oy nimisestä firmasta esittelemään saksia. Hänellä olikin mukanaan mukava valikoima edullisista saksista aina ihan vähemmän edullisiin saksiin. Käteeni osui Precision Instruments Pet Seriesin villakoira sakset. Sakset olivat melko kevyet ja leikkasivat ihanan pehmeästi. Ihastuin heti. Sakset oli saatava. Olen ollut saksiin todella tyytyväinen ja nyt minua jäikin kaivertamaan miksen samalla ostanut saman sarjan kaarevia saksia. Taidanpa soittaa ja tilata vielä sellaiset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti