"Kaivopuiston kaunis Casanova"

"Kaivopuiston kaunis Casanova"
"Kaivopuiston kaunis Casanova"

sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Juhannus

Kiireinen viikonloppu takana. Juhannus tuli ”hoidettua” siinä sivussa, kun pääurakka, eli heinänteko  vei pääosan. Nyt.meillä köllii neljä uupunutta, mutta onnellista koiraa, jotka osallistuivat koko sydämellään urakkaan. En taida vielä kertoa niille, että tiedossa on lisää heinäpaalien kantoa. Nyt vaan odotellaan sopivia kelejä heinäntekoon.
Koirulit auttavat pellolla

Huh huh, ja paaleja riittää

Tällä hetkellä tuntuu, että olen saanut selätettyä punkkiongelman. Pet Silkin Rosmariini Minttu shampoo ja hoitoaine( http://www.takuton.fi/)  vaikuttaa tehoavan puudeleilla ja Viiru taas on saanut apua yrttipannasta, jonka olen Mustista ja Mirristä ostanut. Se on uinut sen kanssa, voi sanoa päivittäin, eikä siitä ole teho kaikonnut. Sitten olen myös antanut niille valkosipulia ruoan sekaan. Tiedän, että tämä jakaa mielipiteitä saisiko koirille edes antaa sitä. Mutta näin minä olen toiminut jo monta vuotta, ja hyvin ovat näyttäneet sitä sietävän.
Iloista juhannusta

Pitihän sitä vähän pöytää koristella Juhannuksen kunniaksi
Saiskos sitä uimaan mennä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti