"Kaivopuiston kaunis Casanova"

"Kaivopuiston kaunis Casanova"
"Kaivopuiston kaunis Casanova"

maanantai 23. tammikuuta 2012

Juliuksen vuoro

Tänään onkin ollut Juliuksen ( Dream About Starring Moravia) vuoro olla huomion keskipisteenä. Olen harjannut sen huomista pesua ja trimmausta varten. Ergonominen työasento on kyllä ollut kaukana, kun olen lattialla istunut ja sitä harjaillut. Minusta on vaan mukava seurata meidän Lydian leikkejä, ja samalla jopa osallistua niihin koiraa harjaillessa. Tällä kertaa, kun harjasin Juliusta meillä oli Lydian kanssa barbileikit meneillään. Minun barbini vaan olivat kovin unisia, ja halusivat olla kokoajan päiväunilla tai muuten vaan rennosti sohvalla. Olen jälleen kerran käyttänyt Kelcon De Mat Sprayta. Suihkutan sitä kevyesti, aina sitä mukaan siihen kohtaan mitä harjaan. Tarkoitushan ei ole kastella koiraa likomäräksi suihkeella, eli pikku suihkaus riittää hyvin. Harjana käytän DoggyManin karstaa. Se on pitkään ollut vakiovaruste harjakassissani. Pää- ja niskatukkaan sitten Madan harja on parempi. Kuminauhat leikkaan saksilla varoen, etten vain leikkaisi yhtään karvaa mukana. Niitä ei missään nimessä saa alkaa repiä pois, jos yhtään haluaa koiran tukkaa säästää. Sitten, kun koko koiruli on saatu harjattua auki, niin ei muuta kuin kuminauhat takaisin päähän. Tällä kertaa laitoin päätukan kiinni froteepampuloilla. Jostain syystä, siitä on tullut minulle tapa käyttää niitä ennen pesua. Vasta pesun jälkeen olen laittanut kuminauhat takaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti