"Kaivopuiston kaunis Casanova"

"Kaivopuiston kaunis Casanova"
"Kaivopuiston kaunis Casanova"

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Lihava - laiha?!


Olen tässä kiertänyt lampoloita kysyen sopivaa lampaan lihavuusastetta ja olen saanut paljon hyviä neuvoja. Nyt olen sitten käynyt käsituntumalla läpi koko lammaslaumani varmistaakseni täydellisen vyötärön mitan - hm... pulleita tuntuvat olevan. Sama pähkäily on koskenut meidän koiria. Mikä on sopivin paino hommakoirilla? Mikä puudeleilla? Mikä naapurin Jepeillä? En ole ennenkään ollut mikään punnitsijatyyppi tai tilastojen tuijottelija, olen aina tarvinnut näppituntuman. Nyt kun olen saanut kaikki nelijalkaisten painonhallinnan järjestykseen, huomasin vahingossa peiliin katsoessani, että siellä oli todella muhkea täti. Kun hieman toivuin, huomasin, että se olenkin minä! Missä on näppituntuma? Käsituntumasta puhumattakaan... Pakko myöntää, että oma ruho on paisunut, kuin pullataikina sinä aikana, kun olen keskittynyt vain muiden vyötärön ympärykseen!!

Kävipä tuuri! Minut pyydettiin mukaan koekaniiniksi maailman ensimmäiseen tieteellisesti todistetun ja kliinisten tutkimusten läpikäyneesen kehon muokkausohjelmaan. Suomeksi tämä tarkoitti minulle, että läski ei siis olekaan ikuista - ainakaan minun vyötäröllä. Nyt on kaksi viikkoa takana ja useita senttejä on lähtenyt. Kiloista en tiedä, koska viimeksi kävin vaaálla 7 vuotta sitten. Minullakin on siis toivoa. Tämä urakka kestää vielä kaksi ja puoli kuukautta, jonka jälkeen saan taas ottaa käyttöön komerossani pölyyntyneet vaatteet. Nyt on valoa  tunnelin päässä! Bikinkausi on tulossa ensikin vuonna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti