"Kaivopuiston kaunis Casanova"

"Kaivopuiston kaunis Casanova"
"Kaivopuiston kaunis Casanova"

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

D-limonene shampoo

Vaikka olenkin lomalla, niin ei sitä koskaan voi kokonaan lomalla olla. Omat koirat kun tarvitsevat pesua siinä missä asiakkaidenkin koirat. Tänään vuorossa oli Fionan vuoro. Shamppoona käytin Pet Silkin D-Limonene Shampoota ja hoitoaineena saman sarjan hoitoainetta. Ennen kuivaamista laitoin vielä Fionan märkään turkkiin Pet Silkin silkkitippoja. Sillä tuntuu, että kesä on tehnyt saman, kuin minun omille hiuksille. Turkki vaatii selvästi ylimääräistä kosteutta. Niin ihana, kun aurinko onkin, niin joskus se vaatii veronsa tällä tavalla. Shampoon valitsin sen takia, että olen ollut todella tyytyväinen miten vähän meillä on ollut punkkeja koirissa tänäkin vuonna. D-limonene nimittäin maahantuojan mukaan auttaa taistelussa punkkeja vastaan, ja en käy nyt riitelemään ainakaan lupauksen pettämisestä. Vieläkin olen muutaman punkin joutunut silloin tällöin poistamaan, mutta niin se on muidenkin "punkkiaineiden" kanssa. Ihan aukotonta punkinkarkotinmenetelmää ei taida vielä ollakkaan. Tuoksu vain ei shampoossa ole ihan nyt minun makuuni. Tuoksu kai vivahtaa sitruunan suuntaan, mutta silti se ei jää turkkiin. Turkki tulee kyllä "puhtaan" tuoksuiseksi, joten sitruunainen tuoksu ei jää vaivaamaan minua ollenkaan.

Fiona litimärkäna

My auttaa tuomalla lelun Fionalle ennen kuivaamista

Tällainen "ruuhka" meillä oli, kun yritin saada Fionasta kuvaa

Lopulta onnistuin saamaan edes tälläisen kuvan. Ensi kerralla pitää olla vähemmän apulaisia mukana kuvauksissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti